Wednesday, 3 August 2011

Kursus Rawatan islam

1 comments
Alhamdulillah, baru-baru ini aku telah mengikuti kursus rawatan Islam bersama pengasas Darul Manzil, Ustaz Khairul Syakirin. Beberapa ilmu rawatan dan amalan sebagai perawat Islam telah diijazahkan oleh beliau kepada semua penuntut pada hari itu...

Terima kasih ustaz....

Teman-teman boleh tengok kat atas...ada gambar. Seronoh jugak ambik gambar bila pergi kursus...boleh tengok balik kan..kalu tak ambik maknanya tak boleh tengoklah..

Sebelum ni pun ada pergi kursus tapi tak ambik gambar...jadi tak bolelah letak.

Bercakap tentang rawatan Islam, saya lihat hari ini bukan saja ustaz-ustaz yang berminat malah selain ustaz pun ada. Ada engineer, ada doktor perubatan dan macam-macam lagi. Umur tak kira peringkat. Yang enam puluh pun ada, kadang-kadang dua puluh pun ada.

Baru-baru ni aku ada berkursus dengan ustaz Syarhan Sinar Zamdurrani. Peserta datang dari pelbagai golongan. Ada guru, staff kerajaan dan swasta. Pendek kata, hari ini rawatan Islam agak menonjol dan maju kehadapan. Ramai yang hendak belajar. yelah, dapat pahala yang besar kerana rawatan dan amalan semuanya menggunakan ayat-ayat Al-Quran dan doa- doa Rasulullah. Aqidah dapat diteguhkan, bacaan Al-Quran dapat diperbaiki. Semua tu kan baik untuk kita orang Islam. Yurannya pun cukup murah. Ilmunya padahal amat berguna sekali.

Apa yang penting, kita belajar kerana Allah. Semuanya akan berjalan dengan baik dari awal hingga akhir InsyaAllah.

One Response so far.

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Leave a Reply

 

pOndoK BarU suMbanGaN YB..

pOndoK BarU suMbanGaN YB..

mAsJiD kOTa dAmANSArA...

mAsJiD kOTa dAmANSArA...

kEBAKaRAN juGaK..

kEBAKaRAN juGaK..

gAmBAr sEKoLAhKU...mERAH kUNiNG tuUUU..

gAmBAr sEKoLAhKU...mERAH kUNiNG tuUUU..

KANTiN sEKOLahLa..

KANTiN sEKOLahLa..

gURu aGAmA sEDANg mEETiNG

gURu aGAmA sEDANg mEETiNG

BlOK sEKoLAh..

BlOK sEKoLAh..

MaSjiD HaMZaH BaTu CaVeS..

MaSjiD HaMZaH BaTu CaVeS..

mURiD yANg bAiK...

mURiD yANg bAiK...

Ni hUkM dARi LuAr.....

Ni  hUkM dARi LuAr.....

depaN zOoo...

depaN zOoo...

dAri ataS baNguNan

dAri ataS baNguNan

oRanG kuAt SurAu Ni

oRanG kuAt SurAu Ni

mASJi bNDr bARu sG bULOh..

mASJi bNDr bARu sG bULOh..

pROgRAm kESeLamAtAn KEBaKArAN

pROgRAm kESeLamAtAn KEBaKArAN

Xda OraNg Pun TePi SeKolaH..

Xda OraNg Pun TePi SeKolaH..

kANTiN jUGAK...

kANTiN jUGAK...

mEEtiNG jUGaK dAA..

mEEtiNG jUGaK dAA..

KetA SapA ni...

KetA SapA ni...

LegaR LuaR...CaNtikKaN??

LegaR LuaR...CaNtikKaN??

Ni pUN sAMA..

Ni pUN sAMA..

sUrAU huKm...tEnANg jE...

sUrAU huKm...tEnANg jE...

PanDaiKe bAwa BaS DiK..

PanDaiKe bAwa BaS DiK..

mY suraU...

mY suraU...

meeTiNg suRau dAA..

meeTiNg suRau dAA..

BahAGiAN dALaM mASJiD...

BahAGiAN dALaM mASJiD...

lATiHaN mEmAdAm...

lATiHaN mEmAdAm...

dEpAn sEKoLAH...xDA oRAnG

dEpAn sEKoLAH...xDA oRAnG

YanG NaMpAk Tu The StoRe..

YanG NaMpAk Tu The StoRe..

ni aNAk bUAhKU yAnG bARu oPERAtiON....

ni aNAk bUAhKU yAnG bARu oPERAtiON....

JoM JoM Jom...Jom Heboh HebOh

JoM JoM Jom...Jom Heboh HebOh

BaHagiaN LuAr...

BaHagiaN LuAr...

My pREnD...

My pREnD...

Posing yE.....

Posing yE.....

dEpaN Aaa FaMoSa MelakA

dEpaN Aaa FaMoSa MelakA

mY nepHeW iS praYinG..

mY nepHeW iS praYinG..

my BesT pReNd..

my BesT pReNd..

bAHaGiAN tEPi mASJiD

bAHaGiAN tEPi mASJiD

gUrU pUlA mEMaDaM..

gUrU pUlA mEMaDaM..

pRa SEkOLAh..

pRa SEkOLAh..

pARKiNG kERETA

pARKiNG kERETA

dAh oK SiKiT...

dAh oK SiKiT...

tEkA kAt mAnA...

tEkA kAt mAnA...

Ni Pun SaMaaa..

Ni Pun SaMaaa..

pANgSAPUri sG bESi...TiNGGiNYEr..

pANgSAPUri sG bESi...TiNGGiNYEr..

AlhAmdUliLLah...seMakiN Ok...

AlhAmdUliLLah...seMakiN Ok...

Ni kaT MelaKa juGa..

Ni kaT MelaKa juGa..

mAsjiD sG beSi

mAsjiD sG beSi